DE STÆRKESTE 11
Som udgangspunkt sælger vi ikke ’ticket only’, men i enkelte tilfælde kan det lade sig gøre.
Kontakt os for at høre nærmere om den kamp du ønsker at se.
Når du har valgt den ønskede kamp og tilføjet de eventuelle tilkøb til pakken, så er det tid til at betale for pakken. Når ordren er gennemført, vil du straks modtage en ordrebekræftelse fra os på din e-mail. Når du har modtaget denne, kan du være sikker på, at vi har registreret din betaling og dit køb.
Efter dit køb vil du modtage et rejsebevis fra os som indeholder al nødvendig information om din tur.
Har du ikke modtaget din ordrebekræftelse? Tjek spam-filteret, og hvis ikke det er modtaget indenfor 1 time, så skriv til os på [email protected].
Footballtravel.dk udsteder fodboldbilletter og flybilletter til de navne, der bliver oplyst ved bestilling af rejsen på vores hjemmeside.
Skal du have ændret navn på en flybillet eller lignende, tager Fodboldrejser.dk et gebyr på 500 kr. eksklusiv leverandørens gebyr. Har leverandøren fx et gebyr for en navneændring på 1.100 kr., koster dette kunden 1.600 kr., hvis Fodboldrejser.dk skal foretage denne ændring.
På dit rejsebevis vil der stå informationer om din check-in.
På dit rejsebevis står informationen om det hotel som du skal bo på.
Mød op på hotellet og oplys dit navn i receptionen – sværere er det ikke.
Vi arbejder udelukkende med officielle billetter og direkte med klubberne. Det betyder, at skulle du miste din billet, så kan vi altid få fat på den igen.
Læs mere om vores billetgaranti her.
Det vil fremgå på dit rejsebevis, hvordan du modtager din fodboldbillet. Det sker enten på mail som e-ticket eller fysisk på destinationen.
En kamp i en europæisk liga fastlægges ned til 3 uger før kampen. Hos Footballtravel.dk har vi kampgaranti, så du altid er sikker på at se kampen, hvis den flyttes. Læs mere om kampprogrammerne for ligaerne og om vores unikke kampgaranti HER.
Hvis kampen flyttes, flyttes hotelreservation (og evt. fly, hvis du har købt det som en samlet pakke hos os), så den passer dertil. Se mere om vores unikke kampgaranti HER.
Nej, du må ikke vise tilhørsforhold til modstanderholdet, hverken med trøje eller andet merchandise.
Alt merchandise fra hjemmeholdet er selvfølgelig tilladt at bære.
Du kan altid få kontakt til os på mail: [email protected] eller på akuttelefon: 72 10 83 03.
GENERELLE SPØRGSMÅL
Sælger I fodboldbilletter uden hotel og fly?
Som udgangspunkt sælger vi ikke ’ticket only’, men i enkelte tilfælde kan det lade sig gøre.
Kontakt os for at høre nærmere om den kamp du ønsker at se.
Er pakkerne inklusive flyrejse?
Såfremt fly er inkluderet, vil de tydeligt fremgå af pakken. Oftest vil pakkerne inkl. fly hedde “Hold A – Hold B inkl fly”.
Hotel og fodboldbillet indgår altid i vores pakker.
Er priserne pr. person?
Ja, alle priser anført på hjemmesiden er pr. person.
Kan vi udvide vores ophold?
Ja, det er altid muligt at forlænge opholdet – både før og efter køb.
Hvad sker der, når jeg har lagt en ordre?
Når du har valgt den ønskede kamp og tilføjet de eventuelle tilkøb til pakken, så er det tid til at betale for pakken. Når ordren er gennemført, vil du straks modtage en ordrebekræftelse fra os på din e-mail. Når du har modtaget denne, kan du være sikker på, at vi har registreret din betaling og dit køb.
Efter dit køb vil du modtage et rejsebevis fra os som indeholder al nødvendig information om din tur.
Har du ikke modtaget din ordrebekræftelse? Tjek spam-filteret, og hvis ikke det er modtaget indenfor 1 time, så skriv til os på [email protected].
Jeg er kommet til at skrive forkert navn på bestillingen – hvad gør jeg?
Footballtravel.dk udsteder fodboldbilletter og flybilletter til de navne, der bliver oplyst ved bestilling af rejsen på vores hjemmeside.
Skal du have ændret navn på en flybillet eller lignende, tager Footballtravel.dk et gebyr på 500 kr. eksklusiv leverandørens gebyr. Har leverandøren fx et gebyr for en navneændring på 1.100 kr., koster dette kunden 1.600 kr., hvis Footballtravel.dk skal foretage denne ændring.
Vi er fem rejsende, men skal kun bruge 3 billetter. Kan det lade sig gøre?
Det kan det sagtens. Send os en mail på [email protected] med den ønskede kamp, så laver vi en pakke til jer.
Kan rejsen overdrages til andre?
Det kan den godt, men der vil være et gebyr for navneændring i forbindelse med evt. flybillet.
Kan jeg få pengene tilbage for rejsen?
Nej, når betalingen er gennemført bekræfter Footballtravel.dk den/de ønskede fodboldkamp(e), flyrejser og hotelværelser.
Vi er mere end 10 rejsende – hvordan bestiller jeg?
Er I mere end 10 rejsende overgår jeres henvendelse til vores gruppeafdeling. Skriv til os på [email protected] og så sørger vores gruppeafdeling for jer.
Er der mulighed for børnerabat?
Som udgangspunkt, nej. Der er desværre ikke børnepriser på fodboldbilletter og hoteller.
Turistskat
På de fleste hoteller i Frankrig, Italien, Spanien og Tyskland vil du ofte blive opkrævet en turistskat ved check-ud. Turistskatten kan ikke betales på forhånd og betales lokalt på hotellet. Priserne varierer, men ofte er beløbet omkring 2-3 euro pr. person pr. nat.
Kan vi være sikre på, at billetterne bliver leveret?
Footballtravel.dk har 100% billetlevering, da vi arbejder direkte eller indirekte med samtlige klubber som vi tilbyder.
Hvordan får jeg min fodboldbillet?
Footballtravel.dk har 100% billetlevering – det betyder, at du altid vil få den bestilte fodboldbillet senest 24 timer inden kampen.
Det vil fremgå på dit rejsebevis, hvordan du modtager din fodboldbillet. Det sker enten på mail som e-ticket eller fysisk på destinationen.
Hvornår bliver fodboldkampene fastlagt?
En kamp i en europæisk liga fastlægges ned til 3 uger før kampen. Hos Footballtravel.dk har vi kampgaranti, så du altid er sikker på at se kampen, hvis den flyttes.
Læs mere om ligaernes kampprogrammer og om kampgaranti HER.
Jeg har et ønske om at se en kamp som ikke er på jeres hjemmeside. Hvordan kan I hjælpe mig?
Hos Footballtravel.dk praler vi af et stort og bredt udvalg, og vi kan få fodboldbilletter til langt de fleste kampe. Det er dermed meget sandsynligt, at vi kan hjælpe dig.
Hvad sker der, hvis kampen flyttes?
Hvis kampen flyttes, flyttes rejsen så den passer dertil. Se mere om vores unikke kampgaranti HER.
Må jeg have udeholdets trøje på til en kamp?
Nej, du må ikke vise tilhørsforhold til modstanderholdet, hverken med trøje eller andet merchandise.
Alt merchandise fra hjemmeholdet er selvfølgelig tilladt at bære.
Sidder vi sammen på stadion?
Dette vil afhænge af den pågældende klub. Til nogle klubber kan vi udelukkende tilbyde billetter i par, hvor vi til at klubber kan garantere flere billetter samlet.
Hos FC Barcelona er der chance for at blive placeret med mellemrum. Vi gør naturligvis, hvad vi kan for at placere jer samlet.
Se nedenstående pladskombinationer i FC Barcelonas smartbooking system.
Hvornår får jeg min flybillet?
På dit rejsebevis vil der stå informationer om din check-in.
Hvor meget bagage må jeg have med?
Du kan se på dit rejsebevis, hvor meget bagage du må have med.
Billetter med lavprisfly som fx. Ryanair og Easyjet inkluderer kun håndbagage på maks. 8 kg. per person. Ekstra bagage kan tilkøbes på flyselskabets hjemmeside.
Skal jeg tjekke ind hjemmefra?
Du kan se på dit rejsebevis, hvornår du kan/skal tjekke ind hjemmefra.
Billetter med lavprisfly som fx. Ryanair og Easyjet kræver, at du tjekker ind hjemmefra og udskriver dit boardingkort på papir før du kommer i lufthavnen.
Skal jeg tjekke ind til hjemrejsen?
Du kan se på dit rejsebevis, hvornår du kan/skal tjekke ind til hjemrejsen.
Billetter med lavprisfly som fx. Ryanair og Easyjet kræver, at du tjekker ind og udskriver dit boardingkort på papir før du kommer i lufthavnen. De fleste hoteller tilbyder mulighed for at printe boardingkort – spørg i receptionen.
Hvad tid skal jeg være i lufthavnen?
Det er dit ansvar, at du er i lufthavnen i rigelig tid til at nå dit fly. Du kan holde dig orienteret om lufthavnens anbefalede tjek ind-tid på lufthavnens hjemmeside. Hvis du rejser med bagage, der skal tjekkes ind, så skal bagagen være tjekket ind senest på det tidspunkt, der står på dit rejsebevis – også selvom der kan opstå kø ved indtjekningsskranken.
Hvad sker der, hvis jeg kommer for sent til flyet?
Hvis du kommer for sent til din flyafgang, skal du kontakte flyselskabet med det samme. I de fleste tilfælde vil du skulle købe en ny billet til både din ud- og hjemrejse. Footballtravel.dk er ikke ansvarlige for ikke-benyttet flyrejse og hotelophold.
Hvad skal jeg bruge for at check-in på mit hotel?
På dit rejsebevis står informationen om det hotel som du skal bo på.
Mød op på hotellet og oplys dit navn i receptionen – sværere er det ikke.
Hvad tid kan jeg komme ind på hotelværelset?
Tidspunkterne for indtjekning og udtjekning på hotellet står på dit rejsebevis. Vi kan ikke garantere, at du kan komme ind på hotelværelset før eller at du kan blive længere på værelset.
Kan jeg opbevare min bagage på hotellet?
Hvis du kommer til hotellet før dit værelse er klar eller hvis du skal være ud af dit værelse før du skal rejse hjem kan de fleste hoteller opbevare din bagage i receptionen. Spørg på hotellet.
Når jeg skal betale for rejsen, så betaler jeg også for ‘udvidet ansvars- og risikoforsikring’. Hvad dækker det?
Denne forsikring dækker dig som kunde, hvis der skulle ske uforudsete hændelser, mens du er ude at rejse.
Det kan eksempelvis være, at kampen bliver rykket på dagen, grundet kraftigt regnvejr, storm mm., og forsikringen vil dermed dække, en erstatningsrejse for dig.
Hos Footballtravel.dk er forsikringen obligatorisk for at sikre dig, som kunde, de bedst mulige forudsætninger. Vi vil nemlig altid sørge for, at du ser den kamp som du har bestilt en rejse til. Læs HER, hvordan vi også gør det med vores unikke kampgaranti.
Hvad hvis jeg bliver syg og ikke kan rejse?
Footballtravel.dk anbefaler, at du altid tegner en sygdomsafbestillingsforsikring, der sikrer dig mulighed for at få pengene tilbage, hvis du bliver syg og ikke kan rejse.
For at være gyldig skal sygdomsafbestillingsforsikringen tegnes og betales samtidig med at du bestiller rejsen. Med en sygdomsafbestillingsforsikring får du hele det indbetalte beløb tilbage (dog ikke prisen for selve sygdomsafbestillingsforsikringen), hvis du bliver så syg, at du ikke kan rejse. Bemærk at sygdomsafbestillingsforsikringen skal være tegnet og betalt før du betaler for rejsen og at der er regler for, hvilke sygdomme, der betyder at du kan få pengene tilbage.
Læs mere i betingelserne for din sygdomsafbestillingsforsikring.
Hvad sker der, hvis jeg bliver syg på rejsen?
Footballtravel.dk anbefaler at du altid er dækket af en rejseforsikring.
Du kan være dækket med EU-sygesikringskortet der viser, at du har ret til de samme sundhedsydelser på de samme vilkår, som borgerne har i det land, du opholder dig i. Du kan derfor komme til at betale hele eller en del af behandlingen selv, hvis det samme gælder for sygeforsikrede borgere i landet. Du kan risikere, at du selv skal lægge ud for betaling af behandling.
Det blå EU-sygesikringskort dækker kun, hvis lægen, tandlægen eller sygehuset er tilknyttet den offentlige sygesikring i landet.
Læs mere om det blå kort på https://www.borger.dk/transport-trafik-rejser/Udlandsrejser/EU-sygesikringskortet-det-blaa-kort
Tjek med dit forsikringsselskab om du har en rejseforsikring og hvordan den dækker.
Skal jeg bruge en rejseforsikring?
Footballtravel.dk anbefaler, at du altid er dækket af en rejseforsikring. Læs om sygdomsdækning ovenfor.
En rejseforsikring dækker din bagage, hvis den bliver væk på rejse og mange andre forhold, som ikke er dækket af EU-sygesikringskortet. Tjek med dit forsikringsselskab om du har en rejseforsikring og hvordan den dækker.
Kontakt os på mail eller telefon
Skriv til os på [email protected] med dit spørgsmål
eller
ring ind til os på: 72 10 83 03.
Vi er altid friske på nogle spørgsmål og en snak om fodbold!