Maldron Hotel Newcastle

    • Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
    • Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
    • Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
    • Parkering på stedet er ikke muligt
    • Dette overnatningssted godtager kreditkort, debetkort og kontanter
    • Overnatningsstedet bruger miljøvenlige rengøringsmidler
    • Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer kuliltealarm, brandslukker, røgalarm, sikkerhedsalarm, førstehjælpskasse og vinduesikring
    • Bemærk venligst, at kulturelle normer og gæstepolitik varierer afhængigt af land og overnatningssted. De angivne politikker kommer fra overnatningsstedet
Personalet tager imod gæster ved ankomst. Kontakt venligst overnatningsstedet via kontaktoplysningerne i din reservationsbekræftelse for at få flere oplysninger. Ved reservationer til 10 personer eller flere opkræver dette overnatningssted et depositum på 100 GBP pr. værelse ved ankomst til sikring mod skader og/eller støjgener, der kan refunderes ved afgang, hvis der ingen problemer har været under opholdet.
Med et ophold ved Maldron Hotel Newcastle har du en central base i Newcastle-upon-Tyne, kun få skridt fra Chinatown og en 5 minutters gåtur fra St. James' Park. Dette hotel med 4 stjerner ligger 1,5 km fra Castle Garth og 2,4 km fra Quayside.

Hvad er der i nærheden?

De viste afstande er afrundet til nærmeste 0,1 kilometer.

Chinatown - 0,1 km
The Gate - 0,1 km
St. James' Park - 0,3 km
Bigg Marked - 0,3 km
Central Arcade - 0,3 km
O2 Academy Newcastle - 0,4 km
Eldon Square Shopping Centre - 0,4 km
Grey's Monument - 0,4 km
Newcastle-upon-Tyne Theatre Royal - 0,5 km
Newcastle-upon-Tyne St. Mary's Cathedral - 0,5 km
Northumberland Street - 0,5 km
Journal Tyne Theatre - 0,5 km
Newcastle-upon-Tyne St. Nicholas' Cathedral - 0,6 km
Laing Art Gallery - 0,7 km
Castle Garth - 0,8 km

Den foretrukne lufthavn for Maldron Hotel Newcastle er Newcastle, England (NCL-Newcastle Internationale Lufthavn) - 11 km

Hvordan kommer man rundt

Med et ophold ved Maldron Hotel Newcastle har du en central base i Newcastle-upon-Tyne, kun få skridt fra Chinatown og en 5 minutters gåtur fra St. James' Park. Dette hotel med 4 stjerner ligger 1,5 km fra Castle Garth og 2,4 km fra Quayside.

Restauranter

Få en bid mad på Grain & Grill Restaurant, en restaurant, hvor du kan nyde godt af baren/loungen og udsigten til haven. Du kan også blive på værelset, hvor der er mulighed for roomservice døgnet rundt. Fuld morgenmad serveres på hverdage fra kl. 06.30 til kl. 10.00 og i weekenderne fra kl. 07.30 til kl. 10.30 mod et gebyr.

Faciliteter

  • Adgang til indgang uden trapper
  • Antal mødelokaler: 4
  • Bagageopbevaring
  • Bar/lounge
  • Belysning ved indgang
  • Brusekabine med kørestolsadgang
  • Coworking spaces
  • Døgnåben reception
  • Elevator
  • Elevator med adgang for kørestole
  • Forretningscenter/mødelokaler med adgang for kørestole
  • Gratis Wi-Fi
  • Handicapvenlig rute
  • Handicapvenligt badeværelse
  • Handicapvenligt værelse
  • Her bruges miljøvenlige rengøringsprodukter
  • Hjælpemidler (audio) tilgængeligt
  • Håndtag på trappeopgange
  • Kaffe/te på fællesarealer
  • Kaffebar eller café
  • Kørestolsadgang (begrænsninger kan forekomme)
  • Lounge med adgang for kørestole
  • Morgenmad tilbydes (tillægsgebyr)
  • Mødelokaler med hjælpemidler (audio)
  • Offentligt badeværelse med adgang for kørestole
  • Pengeskab i receptionen
  • Receptionssal
  • Registreringsskranke med adgang for kørestole
  • Restaurant
  • Restaurant på stedet med adgang for kørestole
  • Røgfrit overnatningssted
  • Udendørs møbler
  • Visuel brandalarm på gangene
  • Politikker

    Godt at vide

    • Dette overnatningssted har indført foranstaltninger i forhold til øget rengøring og gæsters sikkerhed.
    • Der anvendes desinfektionsmiddel til rengøring af overnatningsstedet, ofte berørte overflader rengøres med desinfektionsmiddel mellem ophold, sengetøj og håndklæder vaskes ved mindst 60 °C, dørene til værelserne forsegles efter rengøring og overnatningsstedet rengøres og desinficeres med elektrostatisk sprøjtning.
    • Der er tiltag for at sikre social afstand, personalet anvender værnemidler, der er beskyttelsesskærm mellem personale og gæster i travle områder, gæster bliver tilbudt håndsprit, der er mulighed for kontaktløs betaling for alle transaktioner og der er mulighed for kontaktløs roomservice.
    • Der er mulighed for kontaktløs indtjekning og kontaktløs udtjekning.
    • Der er indført øget sikkerhed i forbindelse med servering af mad.
    • Et udvalg af indpakket mad er tilgængeligt til morgenmad, frokost og aftensmad samt gennem roomservice.
    • Hvert værelse er tomt i mindst 24 timer mellem ophold.
    • Dette overnatningssted har bekræftet, at det følger retningslinjerne for rengøring og desinfektion i henhold til We're Good To Go (Storbritannien).
    • Dette overnatningssted har bekræftet, at det følger retningslinjerne for rengøring og desinfektion i henhold til Bureau Veritas (tredjepartsekspert – globalt).

    Check-in

    • Check-in fra kl. 15.00 til kl. 02.00
    • Minimumsalder for check-in: 18
      • Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
      • Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
      • Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
      • Parkering på stedet er ikke muligt
      • Dette overnatningssted godtager kreditkort, debetkort og kontanter
      • Overnatningsstedet bruger miljøvenlige rengøringsmidler
      • Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer kuliltealarm, brandslukker, røgalarm, sikkerhedsalarm, førstehjælpskasse og vinduesikring
      • Bemærk venligst, at kulturelle normer og gæstepolitik varierer afhængigt af land og overnatningssted. De angivne politikker kommer fra overnatningsstedet

    Check-ud

    • Check-ud før kl. 12.00

    Specielle check-in instruktioner

    Personalet tager imod gæster ved ankomst. Kontakt venligst overnatningsstedet via kontaktoplysningerne i din reservationsbekræftelse for at få flere oplysninger. Ved reservationer til 10 personer eller flere opkræver dette overnatningssted et depositum på 100 GBP pr. værelse ved ankomst til sikring mod skader og/eller støjgener, der kan refunderes ved afgang, hvis der ingen problemer har været under opholdet.

    Vigtig information

    Valgfrie gebyrer

    Følgende gebyrer og depositummer opkræves af hotellet, når servicen bruges eller ved ind- eller udtjekning:

    • Gebyr for komplet morgenmad: GBP 8 for voksne og GBP 6 for børn (cirkapriser)
    • Tidlig indtjekning er mulig mod et gebyr (afhænger af tilgængelighed, beløbet varierer)

    Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.